poniedziałek, 16 października 2017

Box w kolorach jesieni | Dorota

Witam Was jesiennie!
Uwielbiam tę porę roku! Złociste kolory,  które nas otaczają, bogactwo darów jesiennej natury, kocyk i herbatę, które wracają do mojego scrapowego kąta, a jeśli jest to okraszone błyskiem słońca, to już w ogóle jestem zachwycona.
Zainspirowana tematem naszego październikowego wyzwania poczyniłam jesiennego exploding boxa. Dobrze nam wszystkim znany motyw desek świetnie współgra z kwiatami w barwach brązu i żółcieni. Dodatki same mi się układały w rustykalną, ciepłą całość:
Kraftową bazę na exploding boxa okleiłam papierami UHK Gallery. Pasowała mi do nich bawełniana koronka, naturalny sznurek oraz sizal otulający kompozycje kwiatowe jak pajęczynka. Wybrałam kwiaty żółte, rude, brązowe, łososiowe, które ułożyłam na tekturce - gałązce. Na jednej ściance zamieściłam cytat o miłości, na środku pozostawiłam miejsce na życzenia, a pozostałe ścianki ozdobiłam kwiatami - nieco skromniej niż wieko pudełka.






Jestem ciekawa Waszych jesiennych inspiracji, zapraszam do udziału w naszym wyzwaniu!

   pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz