piątek, 15 grudnia 2017

Skromne kartki świąteczne | Dorota

Witajcie!

U mnie nadal klimat świąteczny. Mimo iż towarzyszy nam już kilka tygodni nie zwalniamy tempa. Czasu na wysyłanie kartek już coraz mniej, ale jeśli wykonacie je ekspresowo, to jeszcze zdążycie uradować kogoś bliskiego. Dlatego dziś proponuję Wam kartki szybkie i proste do wykonania.


Wykorzystałam bazy A6 kraft. Kolejną warstwę stanowi papier akwarelowy. Do kartki z jelonkiem docięłam jeszcze jeden prostokąt z kraftowego papieru i wycięłam wykrojnikiem gwiazdkę tam, gdzie chciałam uzyskać okienko. W okienku odbiłam wizerunek jelonka ze świątecznego zestawu stempli Hero Arts. Delikatnie posmarowałam dookoła pastą śniegową i oprószyłam brokatem. papier kraftowy z okienkiem przewiązałam sznureczkiem, a dookoła gwiazdki pokropiłam białą ecoliną.



Na białej warstwie drugiej kartki odbiłam napisy, popryskałam złotą ecoliną i gdzieniegdzie przykleiłam cekiny. Przywiązałam sznureczkiem gwiazdkę, która została mi z okienka poprzedniej kartki. Do obu wykorzystałam stempel z świątecznym napisem.



pozdrawiam serdecznie!
Dorota

 Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   

Możecie użyć:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz