niedziela, 11 marca 2018

Pisanki mixed media.


Do ozdobienia pisanek i pudełka wykorzystałam swój ulubiony preparat, jezeli chodzi o efekty metalu i rdzy - Viva Rusty Paper. Jest to w zasadzie bardzo drobnoziarnisty podkład w rudym kolorze, który tworzy szorstką powierzchnię, idealną w efektach rdzy. Preparat świetnie łączy się z wszelkimi farbami akrylowymi. Często wykorzystuję czarną (aby miejscami zmienić kolor), oraz farby metaliczne - aby nadać powerzchni metaliczny charakter. Na stronie tego produktu w naszym sklepie znajdziecie filmik producenta jak korzystać z podkładu - kliknijcie TUTAJ.


Aby zrobić moje jajka:
- najpierw pokryłam je podkładem Viva Rusty Paper;
- potem stworzyłam strukturę - na jednym przyklejając przy pomocy gel medium różnej wielkości mikrokrokulki , na drugim nanosząc wzór klejem na gorąco.
- następnie ponownie pokryłam jajka podkładem Viva Rusty Paper, tym razem dodając miejscami czarnej farby oraz bardzo błyszczącej, metaliczne pasty Viva Rusty Patina.
- ostatecznie wykończyłam je złotym i miedzianym woskiem (paluchami) oraz turkusową farbą akrylową (metodą suchego pędzla). Dodałam też metalowe ozdoby i turkusowe kaboszonki (przyklejając klejem kropelka w żelu).

Pojemnik wykonałam dokładnie w ten sam sposób, dodatkowo nanosząc na ścianki wzór rombów przy pomocy szablonu.

Oprócz mikrokulek czy kleju na gorąco możecie poszukać własnego sposoby na stworzenie na jajkach struktury - możecie przykleić koronkę czy cokolwiek innego co znajdziecie w szufladzie. Zachęcam do  eksperymentów - o to świetna zabawa :)





Pozdrawiam serdecznie Mirella




materiłay ze sklepu których użyłam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz