środa, 9 maja 2018

Zaproszenie komunijne | Krysia

Maj to czas Komunii. Zaproszenia i pamiątki komunijne są wtedy bardzo poszukiwane. Przychodzę dzisiaj do Was z propozycją na zaproszenie komunijne, choć wiem, że na ich wykonanie i wysyłanie jest już trochę późno. Jednakże moja wersja może Wam posłużyć jako „baza” do pamiątki komunijnej. Wystarczy dodać kilka kwiatków i winorośli.
Do wykonania zaproszenia użyłam przepięknych papierów "Misty Morning" (UHK Gallery), serwetki z wykrojnika  Cherry Lynn, kilka półperełek i tekturki komunijnej. Kartkę zapakowałam w pudełeczko z napisem „Zaproszenie”, przewiązałam je białym sznurkiem i przy kokardce przywiesiłam aniołka. 
Wszystko jest delikatne i skromne.






pozdrawiam
Krysia

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz